Вчехле
RU UA
(044) 228 30 10

Напишіть нам

Кошик порожній

Обмін та повернення

Умови обміну або повернення товару

 

Кожен клієнт інтернет-магазину «Вчохлі» має право вимагати обміну або повернення товару в зв'язку з виробничим браком, невідповідністю з заявленими характеристиками та з інших причин.

 

Для здійснення обміну або повернення необхідно дотримати ряд обов'язкових умов.

 

___________________________________________________________________________

Повернення / обмін через виявлення виробничого браку у виробі

 

Якщо ви отримали виріб із заводським браком, то маєте право повернути придбаний товар (не пізніше 14 діб з моменту його отримання). Обмін або повернення в подібному випадку проводиться відповідно до положень ЗУ «Про захист прав споживачів».

 

Покупець має право:

  • повернути бракований товар продавцеві, в повній мірі відшкодувавши грошові кошти, витрачені на його придбання;
  • поміняти бракований товар на ідентичний або схожий за характеристиками (в останньому випадку, за умови різної вартості товарів, може виникнути необхідність доплати);
  • зажадати знижку, в якості матеріальної компенсації за моральну шкоду, викликаний придбанням неякісного товару.

 

Всі витрати на транспортування товару, в даному випадку, зобов'язується взяти на себе продавець. У разі, якщо необхідний в якості заміни товар є на складі - обмін буде проведений відразу ж. У разі відсутності необхідного товару на складі, продавець (в конкретному випадку - інтернет-магазин «Вчохлі») зобов'язується здійснити обмін протягом 2 місяців.

 

Хотілося б акцентувати вашу увагу на тому, що продавець має право відмовити в обміні або поверненні в тому випадку, якщо:

  • товар вернули в неполной комплектации;
  • оригінальна упаковка відсутня або пошкоджена;
  • товар носить на собі явні сліди механічних пошкоджень (подряпини, тріщини, відколи й ін.).

    Крім того, відповідно з Постановою Кабінета міністрів України про затвердження Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) від 19.03.1994 року, деякі товари індивідуального користування не підлягають обміну або поверненню.

 

Процедура повернення

 

1. Надішліть фотографії пошкодженого аксесуара (щоб було видно місця пошкодження) на пошту: [email protected]

2. Чекайте дзвінка менеджера.

 

___________________________________________________________________________

Повернення / обмін з інших причин, не пов'язаних із заводським браком

 

Клієнт має право повернути товар продавцеві, через невідповідність розмірів, зміни колірних переваг, незадоволеності якістю вироби та з інших приводів, позначити які можна, як «невідповідність очікуванням». В даному випадку клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний (в разі необхідності - з доплатою). Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 діб з моменту отримання товару. Витрати на транспортування в даному випадку оплачує клієнт.

 

Умови обміну або повернення:

  • наявність непошкодженою оригінальної упаковки;
  • відсутність на товар слідів експлуатації і механічних пошкоджень;
  • повна комплектація;
  • наявність всіх ярликів і документів (чека, інструкції, гарантійного талона).

У разі повного дотримання описаних вище умов, продавець зобов'язується здійснити повернення грошей, не пізніше, ніж через 7 днів після відмови від товару.

 

У разі виникнення будь-яких питань - задавайте їх нашим операторам.

Щиро сподіваємося, що вам ніколи не доведеться заходити на дану сторінку!

Вчехле
Кошик