Вчохлі
RU UA
(044) 228 30 10

Напишіть нам

Кошик порожній

Гарантія та сервіс

На всі товари, придбані в інтернет-магазині або роздрібній мережі магазинів ВЧехле, надається гарантія відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», що дає право на здійснення безкоштовного ремонту протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил експлуатації.

 

Гарантійні умови

 

Для надання гарантії на товар важливо:

  • наявність неушкодженої оригінальної упаковки;
  • повна комплектація;
  • наявність всіх ярликів і документів (чека, інструкції, гарантійного талона).

 

Для оформлення гарантійної заміни необхідно звернутися в магазин, де була здійснена покупка, або зв'язатися з продавцем будь-яким зручним способом.

 

Терміни гарантійного обслуговування

 

Терміни гарантійного обслуговування товару обчислюється з дня його продажу.

 

БРЕНД ГАРАНТІЯ
Apple 6 місяців
Xiaomi, Amazfit 6 місяців
JBL 6 місяців
Tronsmart 12 місяців
Gelius 12 місяців
QCY 6 місяців
Usams 6 місяців
Hoco 6 місяців
Baseus 6 місяців
Iншi бренди 6 місяців

 

Більш детальну інформацію про термін гарантії для конкретного товару надає продавець.

 

Винятки в наданні гарантії

 

Гарантія не поширюється на:

  • аксесуари, що додаються до виробу;
  • носії інформації;
  • зарядні пристрої та дата кабелі;
  • чохли, ремені, аксесуари для транспортування, документацію, що додається до виробу;
  • витратні матеріали, такі як акумуляторні батареї, крім випадків, коли дефект виробу був допущений в процесі виробництва або викликаний дефектом матеріалів.

 

Гарантія не надається, якщо:

  • порушене збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження (виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб);
  • порушені правила використання, викладені в інструкції / інших документах з експлуатації;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт виробу або змінені його внутрішні комунікації та компоненти, змінена конструкція або схеми товару;
  • серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, пошкоджений, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Гарантійна заміна скла / плівки

 

Дані правила стосуються виключно товарів, придбаних і поклеєних в роздрібній мережі магазинів ВЧехле. Гарантійна заміна скла / плівки здійснюється в наступних випадках:

  • наявність повітряних бульбашок або розлучень між склом і дисплеєм;
  • тріщини, без наявності видимих механічних пошкоджень (сліди удару, вм'ятини);
  • відклеювання скла / плівки.
Вчохлі
Кошик